Office Manager (24 uur/week)
Wil je graag een leuke verantwoordelijke parttimebaan binnen een team met enthousiaste en gedreven techneuten? Heb jij ervaring als officemanager, secretarieel of administratief medewerker en ben je op zoek naar een zelfstandige functie binnen een groeiend en ambitieus bedrijf? Ben jij verbindend, enthousiast en daadkrachtig? Ga jij uitdagingen niet uit de weg en ben je niet bang om de verantwoordelijkheid te nemen? Ben jij een hands-on type of manusje van alles? Lees dan snel verder.
Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze kantooromgeving in Zaltbommel. Je bent het eerste aanspreekpunt, ontvangt klanten en ondersteunt het management en commerciële medewerkers met woord en daad. Het volledig voeren van de dagelijkse boekhouding maar ook het afhandelen van inkomende en uitgaande goederen en het bijhouden van de voorraad zijn in deze rol belangrijk. Het organiseren van contacten en contracten met onze leveranciers zoals verzekeraars, verhuurder, accountant etc. behoort eveneens tot je taken. Je rapporteert rechtstreeks aan het management van Avic.
- Aantoonbaar MBO+/HBO niveau
- Kennis van MS Word, MS Excel en boekhoudkundige pakketten
- Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift